Music Book Tag Szaszkó Gabriellával

2018. február 12., hétfő


Sziasztok!

Meghoztuk heti book tag rovatunk utolsó bejegyzését, egyenlőre. Ezúttal Szaszkó Gabriellát, a Pennington-testvérek sorozatának írónőjét invitáltuk meg, aki hihetetlenül közvetlen és kedves, a jövőben is szeretnénk tartani a kapcsolatot vele.
Music Book Tag forrása a Könyvjelző Blog, köszönjük szépen!

Szaszkó Gabriella könyvei



1, One Direction – Egy könyv, amit az egyik főszereplő nélkül is szeretnél.

Szaszkó Gabriella: Itt azonnal meg is akadtam, ugyanis borzalmasan karakter-mániás vagyok, így sokszor eleve a főszereplő vesz meg. De álljon itt Lois Lawry: Az emlékek őre című könyve, főleg azért, mert magára a világra tisztán emlékszem, de a főszereplő nevét ki kellett keresnem, és tényleg meglennék nélküle is.
G: Nem tudok ilyet mondani, egy könyvet sem tudok elképzelni főszereplő nélkül.
C: George R. R. Martin:Trónok harca - Olyan sok főszereplő van benne, hogy egyet biztosan nélkülözni lehetne. Na persze ez nem vonatkozhat a kedvenceimre: az Ördögfiókára, Havas Jonhra és Aria Starkra:-)
K: Szerintem több ilyen is van, pl. Stephenie Meyer Alkonyat sorozata, vagy Elle Kennedy Off-Campusa a frissebbek közül, ha nem kifejezetten csak a párosokat tekintjük főszereplőnek. Persze mindegyik így teljes, ahogy van.

2, Busted – Egy könyv, aminél nem számítottál folytatásra.

Szaszkó Gabriella: Valószínűleg nem csak én, de sokan nem számítottak a Ne bántsátok a feketerigót! folytatására Harper Lee-től. Még nem olvastam el a második részt, de mindenképpen tervben van. A Menj, állíts őrt! ötvenöt évvel később jelen meg az elsőhöz képest.
G: Nem tudok ilyet...
C: Brittainy C. Cherry: Lebegés - Nagyon tetszett a könyv, de igazán kerek történet volt, ezért nem gondoltam, hogy lesz folytatása. De jó, hogy van, bár mindegyik önálló könyvként is olvasható, és mindegyik szuper! (Tűzeső, Csendfolyó)
K: Kim Holden: Bright Side

3, 5 Seconds of Summer – Egy könyv, ami a nyárra emlékeztet.

Szaszkó Gabriella: Sok könyv emlékeztet a nyárra, nagyon szeretek évszak szerint olvasni, de azt hiszem, az egyik kedvenc augusztusi könyvem Stephen King Joylandje. Visszahozza a nyár varázslatos hangulatát, nagyon szeretem.
G: Kim Karr: Kötődés, nyáron napozóágyon fekve olvastam el!
C: Még anno  a Twilight sorozat. Azon a nyáron egy huzamban olvastam el a 2.3.4. részt. A szomszéd (közös udvarunk van) azt hitte, hogy beteg vagyok, mert napokig ki se tettem a lábam a házból.
K: Ebből megint nem egy van:) De elsőként Kathy Reichs "Dr. Csont" sorozata ugrik be, ahol olyan éles ellentétben áll a nyár és a tél, attól függően, hogy Dr. Brennan éppen hol tartózkodik.

4, Adele – Egy könyv, amit imádsz vagy szeretsz.

Szaszkó Gabriella: Nem volt egyszerű kiválasztani a sok közül, de most egy Gillian Flynnt mondok, méghozzá az Éles tárgyakat (minden könyvét imádom), mert odáig vagyok az egészért, minden benne van, ami egy jó thrillerhez kell.
G: Ilyen több is van és nem szeretnék egy hétig a gép előtt ülni hogy felsoroljam ;)
C: Hadd írjak hármat! J. K. Rowling:Harry Potter, Sarah J. Maas:Üvegtrón, George R. R. Martin:Trónok harca +1 Kim Holden: Brightside stb..
K: Az olvasmányaim 99%. Inkább nem kezdeném el felsorolni:)

5, Taylor Swift – Egy bűnös élvezet.

Szaszkó Gabriella: Ez is nehéz volt, nem akartam sok könyvet bűnös élvezetként címkézni, főleg, hogy az olvasást sosem tartom annak (vagy talán nem nagyon olvasok bűnös könyveket). De Pittacus Lore Lorieni krónikák sorozatát választanom, aminél kábé a hatodik kötetig jutottam (tervezem folytatni).
G: Pam Godwin: Vágyakra hangolva, vagy Amo Jones: The Silves Swan
C: Meghan March: The dirty billionaire trilógia- Igazán hűha!! Poroltóval olvasandó:))
K: Hirtelen? Penelope Ward: Legdrágább mostohabátyám

6, Green Day – Egy unalmas könyv, amit egy hónapig húztál.

Szaszkó Gabriella: Néha-néha megpróbálkozom a nyomozós krimikkel, és rájövök, hogy nem az én műfajom. Úgyhogy ide Kathy Reich Végzetes utazását választottam, nekem nagyon sok volt a háttérmagyarázat a nyomozásról, és mivel a karakter-központú dolgokat szeretem, ez nekem egyenlő a halálos unalommal.
G: Lev Grossman: A varászlók, végül nem is olvastam el....
C: Mira Sabo: Amíg kinyílik a szemünk- Két hónapja kezdtem el, de félbehagytam, mert egy szereplővel sem sikerült azonosulnom. Nem untatott, inkább bosszantott. De nem szoktam feladni, így tervben van, hogy legkésőbb nyáron elolvasom.
K: Márai Sándor: Egy polgár vallomásai (de muszáj volt)

7, Coldplay – Egy könyv, ami elszomorít, akárhányszor olvasod.

Szaszkó Gabriella: Ruta Sepetys Tengerbe veszett könnyei hihetetlen nagy érzelmi hatást gyakorolt rám. A háborús könyvek/filmek el szoktak szomorítani, ez is teljesen letaglózott.
G: Kim Holden: Bright Side,
C: Kim Holden: Brightside, bár igazán talán nem is elszomorított, hanem megríkatott. Ennyit nem bőgtem egy könyvön sem.
K: Ebből is több van: Szerintem a Bright Side-ot sosem fogom tudni sírás nélkül elolvasni. De valahol Stephenie Meyertől A burok is ilyen.

8, The Glee Cast – Egy könyv, amiből szívesen látnál musical változatot.

Szaszkó Gabriella: Nem igazán kedvelem a musicaleket, de legyen A szolgálólány meséje (kíváncsi vagyok a sorozatra is) Margaret Atwoodtól, ez tipikusan olyan, ami érdekes lenne musicalként.
G: Colleen Hoover: Egy nap talán
C: Collen Hoover: Egy nap talán - Szívesen meghallgatnám Ridge számait.
K: Nagyon félek a könyvfeldolgozásoktól. Nehéz úgy visszaadni, hogy hű maradjon az eredeti történethez. Talán a magyar szerzők történeteit jobban el tudnám képzelni, de most nem jut eszembe konkrét példa.

9, Ed Sheeran – Egy könyv, ami sokkal érzelmesebb volt, mint vártad.

Szaszkó Gabriella: A Jégviráglányok volt az első könyvem Laure Halse Andersontól, teljesen letaglózott, hogy mennyire jól írja le az anorexiát és az étkezési zavarokat. Nagyon érzelmes és nagyon szuper könyv.
G: Lisa De Jong: When it rains - Amikor esik, Katja Millay: Nyugalom tengere
C: Katja Millay: Nyugalom tengere -  Tudtam, hogy érdemes lesz elolvasni, de nem gondoltam, hogy Josh és Napsugár története ennyire érzelemdús és szuper lesz.
K: Ismét a Bright Side. Vagy Collen Hoovertől az Egy nap talán.

10, Miley Cyrus – Egy könyv, amit még mindig nem értesz.

Szaszkó Gabriella: Joseph Conrad A sötétség mélyén című könyvét választom ide, mert valahogy képtelen volt a sorokra szegezni, és a mai napig egy nagy káoszként van jelen a fejemben.
G: Nem emlékszem hogy lenne ilyen.
C: Passz.
K: Nem tudok ilyet felidézni.

6. feladvány

Titkolsz valamit? Bízz bennem! Egy kép többet mond ezer szónál. Ki vagyok?

A megfejtéseket gcksbookreviewblog@gmail.com e-mail címre várjuk! Illetve ne felejtsétek el lájkolni a blog facebook oldalát! Köszönjük!

Illetve egy időre elbúcsúzunk book tag rovatunktól, de csak addig amíg új élményeket gyűjtünk!

Köszönjük Szaszkó Gabriellának a részvételt, Köszönjük hogy elolvastátok!
a GCK bloggerei AKA Genevieve, Coeur és Kikyo

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co